Pristatymo informacija

Prekės pristatomos per 3 – 5 darbo dienas (šis terminas gali užtrukti dėl šventinių, nedarbo dienų, pasaulinės pandemijos sukeliamų trikdžių ar didelės užsakomų siuntų gausos).

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Pardavėjas deda visas pastangas, kad Pirkėjo užsakymas būtų įvykdytas laiku. Jei prekės pristatymas vėluoja dėl tiekėjo kaltės, Pardavėjas įsipareigoja kuo greičiau informuoti apie tai Pirkėją. Pirkėjas turi raštu patvirtinti, kad naujas pristatymo laikas jam tinka. Jei naujas pristatymo laikas netinka, Pirkėjas kuo skubiau informuoja Pardavėją apie užsakymo atšaukimą. Jei nėra užsakytos prekės reikiamo kiekio ar prekė nebegaminama, Pirkėjas turi teisę atšaukti užsakymą ir susigrąžinti pinigus.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų, nufotografuoti neatidarytą pakuotę ir atsiųsti šią informaciją Pardavėjui. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Atsiimant siuntą iš pašto ar paštomato, tai privaloma padaryti iškart ją atsiėmus. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente ar apie kuriuos neinformavo Pardavėjo iškart pasiėmęs iš paštomato.

Jei pristatymo metu pakuotė nebuvo pažeista, tačiau atidarius pakuotę paaiškėja transportavimo metu įvykę defektai (pvz., Sušlapo..), tokia prekė nedelsiant fotografuojama kartu su atidaryta pakuote ir ši informacija nedelsiant siunčiama Pardavėjui, užpildant visus šiose Taisyklėse nurodytus dokumentus.

Pirkinių krepšelis